Onze peuteropvang is geopend op alle morgens van maandag t/m vrijdag van 8.30 – 12.30 uur. U kunt uw kind brengen tussen 8.30-8.45 uur en ophalen tussen 12.15-12.30 uur.

Op onze locatie kunt u met uw peuter terecht voor VVE. VVE staat voor: Voor- en Vroegschoolse Educatie. Wij hebben een speciaal programma om kinderen te begeleiden waarbij de taalontwikkeling is vertraagd.

Wilt u uw kind inschrijven bij onze peuteropvang, klik dan hier.

Onze doelgroep

Onze christelijke identiteit is zichtbaar in de manier hoe wij met elkaar omgaan, in de liedjes en de thema’s die wij kiezen. Ouders en hun kinderen zijn welkom als zij zich aan de grondslag en waarden van onze stichting en opvang conformeren. Deze staan in onze folder en op deze website beschreven.

Documenten downloaden
Al onze beleidsplannen, protocollen en GGD inspectierapporten hebben we voor u bij elkaar gezet. Klik op de onderstaande link, ga naar het mapje ‘Kinderopvang’ en u vindt daar alle documenten.

Verdere informatie kunt u hier downloaden.