Leerlingen maken hun eigen product

De afgelopen weken zijn de leerlingen van de Koepelschool uit Ede bezig geweest met het Jeelo-project ‘Maak je eigen product’ Alle groepen waren op hun eigen niveau bezig. Het varieerde van het maken van modieuze kleding en schitterende kunstwerken tot het maken van je eigen kamer en het lanceren van een nieuwe frisdrank.

Aan het eind van het project mochten de ouders van de groepen 1 t/m 4 sinds lange tijd een kijkje op school komen nemen om te zien wat de leerlingen geleerd en gemaakt hadden. Verder was er o.a. een modeshow waar de mooiste kledingstukken geshowd werden en konden ouders in het ‘museum’ de kunstwerken zien. Na de voorjaarsvakantie gaan we beginnen met ons volgende project, namelijk ‘leren voor later’.