Sinterklaasfeest

In de ijzige kou stonden vanmorgen alle kinderen van de school op het schoolplein te wachten. Er lag een rode loper klaar en er zou bezoek komen. Spannend, spannend. Juf Tieneke liet weten dat haar klushulpen zouden arriveren. Uiteindelijk bleek het de sint te zijn met zijn ‘kluspieten’, die in zijn klusbus aan kwam rijden met zwaailicht en al toeterend. De pieten zouden het dak op moeten om de zonnepanelen die afgelopen weken zijn gelegd goed te leggen. Gelukkig voor de pieten bleek het uiteindelijk toch niet nodig en konden ze gezellig op bezoek bij alle groepen. Sinterklaas en zijn klushulpen werden telkens hartelijk ontvangen.

De pieten verruilden halverwege hun bouwhelmen voor pietenmutsen, want ze moesten ook wel eens een dansje doen of kunstjes. Sinterklaas is op zijn verjaardag door veel kinderen verwend met een mooie tekening, waar hij heel blij mee was. En gelukkig voor de kinderen deelde de sint ook mooie surprises uit, waar voor alle kinderen van de onderbouwlocatie een cadeautje in zat. De kinderen op de bovenbouw locatie hadden lootjes getrokken en daar waren dan ook allerlei prachtige creaties te bewonderen in de klassen! En zelfs de leerlingen van groep 8 wilden toch nog wel graag met Sinterklaas op de foto. Al met al was het weer een geslaagd Sinterklaas feest. Bedankt aan iedereen die daaraan heeft bijgedragen!